Każdy duch ma swój typ który go wyróżnia,są to: Plaga-dzięki temu nasze ataki są wspierane przez owady i niektóre zwierzęta. Cienie-ich moce głównie doprowadzaja do szaleństwa.(30% więcej szaleństwa) Straszydło-więcej punktów przy straszeniu(5%) Omam-więcej szaleństwa przy straszeniu(5%) Duszki-naturalne duchy o małej mocy. Banshee-Duchy o średniej mocy dostają o 50% więcej plazmy(jeśli na początku jest 100 to dostają 150). Fantom-Strach który straszy kilka osób na raz(3-5). Gremliny-małe duszki dają one o 10% więcej many. Żywiołak powietrza-ataki skoncentrowane na powietrzu. Żywiołak ziemi-ataki skoncentrowane na ziemi. Widmo-ma straszniejsze ataki niż wiele innych duchów,do każdego poziomu wystraszenia dodaje 10%. Opary-ataki żywiołowe dostępne. Zjawy-o 10% więcej plazmozłotych za udane straszenie. Horrory-ma jeszcze straszniejsze ataki niż widmo,dodaje 20% do każdego straszącego ataku. Żywiołak ognia-ataki skoncentrowane na ogniu. Żywiołak wody-ataki skoncentrowane na wodzie. Zmrocze-ataki które uszkadzają nos(śmierdzące). Poltergeist-Nie wyglądają jak inne duchy tylko jak resztki świadomości które mają głupie pomysły. Mara-postać w lustrze,może zrobić eteryczny dar i koń trojański. Piaskowy dziad-ataki senne. Upiory-dostęp do ataków ognia(większa moc +20% wystraszenia przy ogniu).
Jak ktoś chce mieć 2 typy to prosze się zgłaszać do Admina czyli mnie a ja powiem co trzeba zrobić.
|